Aj, mina vader

Mööh. Muuh.
Sitter hemma i stugan själv, försöker få mina jävla vader att sluta värka.

Imorse tog jag en pytteliten sovmorgon, och sen åt jag frukost och vi åkte ut i backarna.
Men efter 2 åk gjorde det så ont i mina vader att det inte ens var roligt att åka, så jag fick nycklarna till stugan och nu sitter jag här.

Det är inte roligt att det måste vara såhär, varför får jag så ont i mina vader? 
Jag fattar inte... 

Men men... ska väl sitta här och ta det lugnt tills det känns bättre. 
Antagligen kommer de väl visa sig här nångång runt 12, då vi ska äta lunch. Sen ska jag fan åka skidor igen!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nu har jag fixat headern kolla in, men inte helt klar än: http://allanamnartypupptagna.blogg.se/



Sofies kompis lisa var här idag, för hon hade nyss åkt till djursjukhuset med vilda för en hund hade slitit av halva örat, oh stackarn :( men det var en liten hund typ från nått hundhem som lisas kompis jobba med eller nått, men iaf så skulle dom ju fixa och då fråga lisa om hon kunde komma hit och dricka lite kaffe och vänta tills hon skulle hämta henne:)

Stackarn :/ men jag var ute med bobo idag också han hade väldigt roligt, oliver va med också och vi var vid det stora bärget och kasta pinnar och så ;D

puss och kram// FAnny

2009-02-24 @ 16:52:13
URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0