Alla hjärtans dag på sjön

Ja, eller sjön är ju isen numera, så det var väl mer "Alla hjärtans dag på isen", men det är ju fortfarande en sjö.
Min sjö! Haha... som jag delar med en del andra människor. :P

Men i alla fall.
Som jag sa gick jag med min mamma, mina småsyskon och min vovvs ner till sjön, och småsyskonen åkte skridskor medan jag gick runt och fotade allting... hela tiden. Alltså, konstant fotade.
Vi var där hur länge som helst, det var verkligen jättemysigt.
Dock märkte jag ibland hur jag knappt kände nån skillnad om jag höll ner knappen för att fota eller inte... Avdomnade fingrar är inte det roligaste i världen, men med kameran i handen märkte jag det knappt förutom att det var lite svårt. Hihi.
Ja, vi åkte/gick runt där i timmar, och nu är vi hemma igen. 
Jag sitter i sängen med ett par skinkor som nu håller på att tinas upp tydligen. Det blev mycket "slänga-sig-ner-på-isen-för-att-få-en-bra-bild", så inte så konstigt att skinkorna tog stryk. Haha. 

Mamma håller på att göra pizza just nu, jag är jättehungrig!
Har faktiskt inte ens ätit frukost idag, inte duktigt av mig... 
Men snart ska vi ju äta, så det gör väl inte så mycket riktigt. 

Juste, bilder kommer in senare också. 
Håller på att ladda över den just nu och... öhm... de är närmare 700 stycken. Bara på isen.
Ja, jag är galen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0