Chill-fredag

Helloes!

Idag har varit en riktigt chill-dag.
Var tvungen att ha en sån efter mina dagar av skidåkning.
Så idag har jag bara städat lite, letat runt på internet om olika klubbar och barer med 18årsgräns, kollat film, och checkat lite fler grejer på datorn. Har varit skönt.

Filmen vi såg var "Get Smart" med Steve Carell och Anne Hathaway. Rätt rolig faktiskt, på vissa ställen skrattade jag mycket, men jag satt typ mest och kom på sätt att få den ännu roligare (enligt min sjuka humor då). Alltså att helt random grejer skulle hända hela tiden, sånt skulle jag skratta rejält till... finns inte många filmer som har sånt, inte som jag sett i alla fall.
Därför gillar jag serier som Family Guy och Scrubs. De har såna saker.
Borde finnas på fler platser tycker jag...



Men ja, imorgon ska jag väl fortsätta chilla under dagen, och sen blir det utgång på kvällen. Eftersom A fyllde 18 igår ska vi fira lite. Men vi blir nog inte ute så länge just imorgon.

Nu ska jag kolla lite tv, kolla lite dator, och bara ta det lugnt...
Läsa lite "New Moon" innan jag somnar sött. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0