Då åker man snart...

Jaha...
Snart ska jag åka hemifrån, hem till A, och sen, imorgon, bär det av till högfjället för skidåkning.

Det blir typ lite ångestfyllt på nåt sätt. Att åka hemifrån.
Antagligen för att senast jag åkte hemifrån för att resa var när vi skulle cykla från stockholm till örebro. Då fan var jag nervös, och då var jag jävligt ångestfylld precis innan jag skulle åka hemifrån.
Så jag tror att lite av den ångesten kommer tillbaka till mig nu igen, första gången efter cykelresan som jag ska resa igen.

Får ta och lägga av med att ha ångest. Det är inte trevligt.
Jag ska ju fan ha kul nu! :D Åh, det ska bli så mysigt.
Bo i en stuga med min babe, hennes trevliga föräldrar och hennes vovvsing, åka skidor på dagarna och njuta av den fina utsikten, fota massor.
Ja, det här är ju en nöjesresa, inte en jobbig utmanande resa.

Om en kvart ungefär åker jag hemifrån, får skjuts av styvpappa.
Så jag måste fixa de sista grejerna, och sen dra...
hör av mig senare, eller imorgon. <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du åkte för en halvtimma sedan :o hihi.. vg?

om du ser detta höll du ditt löfte XD ;)

2009-02-21 @ 22:53:25
URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0