Dag 1 i backarna

Goddagens.
Herregud var jag är slut nu, och mina vader är HELT jävla döda.

Det började med att vi blev väckta rätt tidigt imorse, så åkte vi ut i backarna efter en liten frukost.
Det gick riktigt bra faktiskt, men vi hade inte riktigt rätt teknik... Och dessutom dog min vad helt och hållet.
Klockan 11.30 hade vi skidlärare, i en timme. Han var 23 år gammal, och ganska bra på att lära oss, men han tvingade oss att göra massa leskiga grejer, som att försöka hoppa i guppen i backarna och åka "aggressivt".
Efteråt märkte man i alla fall att man lärt sig bättre teknik, och vågade mer.

Sen tog vi en lunchpaus här i stugan, och sen snabbt ut i backarna igen, den här gången åkte vi ända till Lindvallen för att åka. Men vi blev snart besvikna, då det var alldeles för mycket, jobbigt folk som åkte i den långa, rätt branta och jobbigs backen, Gustav.
Så efter en backe åkte vi tillbaka till vårat trevliga högfjäll och åkte lite mer där.

Nu har vi kommit hem till stugan igen, A's föräldrar är och handlar, och jag ska in i duschen nu.
Så jag måste dra!

Skriver väl mer ikväll. Bilder och så kommer nog efter resan, det blir så jobbigt att ladda in dem i datorn nu...
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

:o det låter roligt :D

iaf har jag hållt ¨på med den nya designen, mest med kommentar fälten och grejer iaf.

Här är länken, men tänk liksom inte på allt runtomkring tänk bara på där kommentarerna är och där man skriver, altså bara det som har med kommentarerna att göra ;D gud vad tjatig jag är.

Hihi, jag är iaf riktigt nöjd och så, jag ska värkligen göra allt perfect och så, här är länken:



http://allanamnartypupptagna.blogg.se/2009/february/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment



Gå in på den länken för att se.

Hälsa amanda, hennes föräldrar och Buddy, vad gör han när ni åker skidor? hundskidor, snowboard, :O hihi, en passande film för buddy just nu är Snowbuddies :D den handlar om hundar, har inte sett den men :P puss//fanny

2009-02-23 @ 18:29:04
URL: http://faannys.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Vad menar du med att det står skicka kommenta, jag hittade inte det? :P

2009-02-23 @ 20:33:47
URL: http://faannys.webblogg.se/
Postat av: Du vet inte

Tjenaree!



Vad med o tävla i min blogg :D



wohooow hihihhh



Följ gärna min nya heta blogg på blogglovin.. du kommer tycka om den...

Kanske kan lägga till varandra. Men följ gärna bloggen du kommer älska den.. hiihih



Kram / du vet inte

2009-02-24 @ 15:51:13
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0