Den var ju inte så läskig...

... Som jag hade trott.
Det man har hört om den är ju att den är ty asläbbig och att det är "det värsta du nånsin kommer se" ungefär. 
Tyckte jag inte alls. 

Pratar såklart om filmen jag nyss såg, "Barnhemmet". 
Det var massa strul innan vi kunde få igång filmen, eftersom vi hade storasyrrans DVD som vi inte använt förut (vi använder ju vår xbox när vi kollar film, men nu när lillebror skulle spendera helgen med sin pappa, min styvpappa, tog han med sig xboxen, så vi fick över syrrans DVD), så visste vi inte riktigt vad det var som var fel när ljudet av "på spåret" hördes i bakgrunden av vår hyrda film... Efter ett tag kom jag på att vi måste ha högtalarna till DVD:n, som vi inte fått med oss. Så då fick jag gå ner och möta upp min styvpappa som gav mig den enormt tunga påsen med högtalarna i.
Sen bar det av...

Men som sagt var filmen inte sådär hemskt läskig.
Fint slut tyckte jag.
Avslöjar ingenting, men fint slut. Kan tolkas på olika sätt...

Att det inte var så läskigt kan också ha berott på den låga volymen vi hade. haha. Men jag tror inte jag hade blivit så jätteskrämd annars heller. :P

Men i alla fall... Nu har jag babblat på aplänge, ska sluta med det.
Istället ska jag börja kolla på min andra film för kvällen, här på laptopen.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0