Det är fredag!

Wiihoo.
Helg IGEN! :D
Dock har jag inget planerat...
Jag har ju gått runt och sagt till alla att jag inte kommer ha några pengar på ett tag när de har frågat om vi ska gå ut eller så, så nu har de väl slutat fråga. Och nu har jag pengar helt plötsligt. :P Har ju varit duktig och sparat...
Har inte riktigt orkat fråga nån om vi ska göra nåt i helgen heller, så det är väl lite mitt fel. haha.
Men jag tänkte istället att jag kanske skulle in och shoppa lite imorn, om jag hittar några reasaker som jag vill ha. :)

Det är skönt med helg i vilket fall som helst, och jag har blivit riktigt bekväm med att bara ta det lugnt på helgen. Chilla liksom... Men snart borde jag hitta på nåt.
I slutet av Februari vet jag i alla fall att jag kommer ha bra med pengar, så då kommer det nog bli rätt mycket party. Särskilt med tanke på att A fyllt 18 då också... :D

Just nu sitter jag i sängen och snaskar godis och kollar tv. Och lite grejer på datorn då. Mysigt.
Storasyrran är inte här just nu, hon kommer hem sent ikväll, så jag är ensam i mitt rum tills dess. 
Rätt trevligt ibland. Men det ska bli mysigt när hon kommer hem också. :)


Haha, sådär knasig kan jag se ut när jag är riktigt party av mig.

Skriver mer senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0