Det vore bra om du ville funka

Mööh.
Just nu sitter jag och väntar på ett viktigt mail.
Jag har ringt support för min dator och frågat vad i helvete som är fel med mitt diskfack (eller, kanske lite finare formulerat då...). Killen jag pratade med guidade mig i hur jag skulle göra, och sen skickade han ett mail med instruktioner för hur problemet skulle lösas.
Han sa att det var ett väldigt vanligt problem som han stött på förut, och han visste vad som behövde göras.
Men när jag gjort det så funkade det ändå inte, för den saken jag var tvungen att radera gick inte att radera.
Så nu har jag mailat och frågat varför det inte funkar, men han har inte svarat än...
Jag vill bara få det gjort.
Det här störde ju mig i mitt skrivande...
BTW så har jag skrivit typ 19 sidor nu.
den fjärde dagen blev typ 6 sidor lång, och nu har jag börjat på dag 5. Sista dagen.
Det skulle vara så jävla skönt att ha skrivit klart den idag.
Men det vet jag inte om jag hinner.
Måste ta en dusch och grejer också... Typ nu.
Resten får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0