Fredag igen!

Haha, varje fredag är det samma sak, jag är förvånad över hur snabbt veckan har gått.
Galet.
Om mindre än en vecka ska vi redovisa våra projektarbeten, och om lite mer än en vecka åker jag till Högfjället med A! :D

Idag har jag gjort klart min hatt i skolan... :P men glömde kameran hemma som vanligt.
Var även tvungen att ta hem tidigare konstverk... bl.a. min äckel-tavla (som jag kallar den...), Barbien som hänger uppochner och det blåaktiga låst-assemblaget. Haha. 
Har ingen aning om vart jag ska hänga tavlan... Den passar liksom inte in nånstans här hemma. 

Men i alla fall... Resten av dagen/kvällen har varit mysig. 
Åt god middag och kollade på film. 
Vi såg "Flyga Drake" idag... den var så fin. 
En sak som jag tyckte gjorde den ännu bättre var att man verkligen märkte att den var genomarbetad, genomtänkt. Underbar helt enkelt. 



Nu ska jag chilla framför tv och dator resten av kvällen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0