Fredag

Yoohoe!
Idag är det (men bara för en halvtimme till) fredag. :)
Och det betyder: SPORTLOV!
WOHOOO!!!


Jupp, så glad kan man vara.
Idag har varit en rätt trevlig och mysig dag.
Började måla på en ny tavla på bildo ch form-lektionen idag, fick gå tidigare från engelskalektionen och åkte hem och köpte gooood mat och godis på ica med mamma, och sen lagade jag goooood mat och åt den, och sen åt jag godis och kollade på film med mina två fina systrar, och nu är jag mätt och belåten. :)
Vi såg "P.S. I love you". Fiin film.



Imorgon kanske vi ska ut på isen igen, jag har lämnat det öppet eftersom jag inte vet om jag hinner följa med (eftersom jag ska till A senare, och måste packa klart innan). Men det vore trevligt att gå ut på isen med min familj. dock vet jag inte om jag åker så mycket skridskor, då jag haft värk i mina vader ända sen förra helgen... Inte trevligt.

Aja, nu ska jag checka lite tv med syrran innan vi ska somna sött här i sängen. 
Nattis! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0