God morgon solen

Hejsan!
Idag blev jag väckt av min lillasyster, som drog upp gardinerna och lät solskenet skina in i mina ögon.
Solen lyser galet starkt idag.

Vet inte om vi kommer ner på isen eller inte, antagligen är det lite lika säkert att åka på isen idag som förra veckan.
Jag måste i alla fall packa och fixa i ordning allt för ikväll. JUSTE! Jag måste sy ihop min jacka, det ska jag göra på en gång.

Jag kommer ha dator med internetanslutning tillgänglig när jag är borta. Väldigt skönt.
Vet inte om den kommer användas lika mycket som här hemma, men det är ändå trevligt att ha. Så jag kommer blogga och kanske visa bilder från resan när jag är borta. :)

Nu ska jag gå och sy ihop min jacka! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0