Irritation (och en gnutta glädje)

Usch.
Gårkvällen var irriterande och jobbig på många ställen...
Och idag har också varit irriterande på en del ställen hittills.
För att använda ett uttryck vi pratat om idag på historian kan man säga att det har blivit lite av en dominoeffekt, det här med irritationen.
En irritation startas, och byggs på av någonting annat, och sedan byggs det på av någonting annat, vilket resulterar i ännu mer irritation, som byggs på av minsta lilla... ungefär.
Så just nu har jag typ spänningshuvudvärk. Irriterande. 

Jag ska försöka coola ner lite och hoppas att alla andra gör det också, så det slipper byggas på mer... 
Iofs är det nog inte så illa som det kanske låter, men i vilket fall som helst hatar jag att stå och skrika och hålla på, och hatar att bli skriken på, så det gör bara saken värre. 
Vissa kan ju se en sorts spänning i att bråka, men det gör verkligen inte jag. 
Jag tycker att det är enormt jobbigt. 

Men men... 
Det ordnar sig. 

Annars är jag glad över att det är helg snart, och ser fram emot morgondagens bild och form-lektion. Jag ska göra klart min hatt. :D
Och på lördag är det alla hjärtans dag... för mig betyder det: GELEHJÄRTAN! haha. asgott. 
Men nu ska jag kolla lite grejer på datorn och sen typ chilla. 
Inga större läxor att göra för tillfället, så det är ju skönt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0