Jag är supertrött...

Som alla andra här i stugan antar jag.
Vi har ju kört på för fullt hela dagen, och nu är det bara sova som gäller.

Ligger här uppe i våningssängen och checkar lite grejer på datorn.
Är redo att sova, och sen vakna imorgon, förhoppningsvis lite senare än imorse, för att åka ut i backarna igen. Ge järnet.
Börjar faktiskt bli lite sugen redan nu...

Imorgon ska jag typ... testa mina gränser, eller nåt.
Som skidläraren sa till oss "var lite mer aggressiva, testa nya grejer." Jag ska träna på hoppet, se om jag får lite mer luft under fötterna, om jag vågar dvs. det är nog jävligt lätt att just få upp nog med fart för att få massa luft under fötterna, men att våga få upp farten är nog snäppet svårare... 
Vi får se hur det går i alla fall. 
Imorgon blir det även kvällsskidåkning för oss. mysigt. :)

Nu ska jag läsa New Moon tills jag somnar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0