Jaha, sova nu då eller?

Tydligen står klockan på sovatid.
00.28, och resterande klasskamrater befinner sig ingen av dem vid datorn (eller msn i alla fall). Det brukar oftast betyda (för många) att de gått och lagt sig.
Ett tecken på att jag också borde göra det?
Antagligen.

Morgondagen blir späckad med saker att göra.
Skolan först, sen in till Odenplan för att lämna tillbaka en bok på bibblan, sen in till stan för att fördriva tiden, förhoppningsvis hitta någonting fint att köpa.
Sen in till Skanstull för att träffa A och fylla i tatueringen, vidare hem och förhoppningsvis hinna i tid till tvätt-tiden i tvättstugan, och sen kan jag ta det lugnt. Då kommer klockan vara nio ungefär. 
Men sen måste jag ju hinna med att plugga till de två proven jag har på Tisdag också, alltså blir det inte så värst mycket tid över till att chilla. 
Tyvärr. 

Ja, nu borde jag sova i alla fall. 
Som sagt.  


En av bilderna från min morgonpromenad med vovven i dimman igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0