Klick klick

Hej.
Jag mår inte så bra...
Vet inte riktigt varför, men har varit trött hela dagen, rätt lättirriterad och just nu sitter jag här med huvudvärk, lite illamående och snurr i huvudet.
Förhoppningsvis är det inget allvarligt... Hoppas jag inte blir sjuk nu.

Men tänkte skriva lite om den nya designen tänkte jag.
Syrran hjälpte mig ju som vanligt, och som vanligt var det lite tjafs i början, men sen lyckades vi kompromissa oss fram till någonting vi båda blev nöjda med.
Hon är så duktig på det där. Hon bara fattar en massa koder och grejer som jag aldrig skulle förstå mig på...
Om ni vill ha en ny bloggdesign så fråga henne! :)

Nu har hon ju fixat så det är mouseover-knappar också. Asnajs ju!
Valde att bara ha knappar till två av kategorierna, och sen en till startsidan.
Så nu kan ni klicka på bilden jag tagit på min fina vovve om ni vill komma till "Foton" och bilden på ett av mina senaste konstverk, bananen, om ni vill komma till "Min Konst". Bra va?

Vad tycker ni då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0