Lina + Off-pist = Success!

Yoehoe!
Sitter här nere i A's säng och trixar lite med datorn.
Resten av kompaniet sitter framför "House". Jag följer inte den serien, så jag tänkte att jag kunde sitta här vid internet ett tag.

Sedan jag skrev sist har mycket förändrats. Mitt humör först och främst.
Som sagt var morgonen inte så trevlig. Jag var inte speciellt sugen att vakna, och när jag väl gjorde det och masade mig ner till backarna gjorde det så ont i mina vader att jag var tvungen att åka tillbaka till stugan igen och köra lite rehab.
Jag tog en värktablett och smörjde in mina vader med liniment, gjorde strechningövningar medan jag kollade på tv.
Vid typ halv 12 kom resten tillbaka, och vi åt lunch och åkte ut i backarna igen.
Först brände mina vader som fan, men efter ett tag blev det bättre.

När jag suttit hemma och chillat hade A hittat en ny pist, som också var en bra väg till off-pist områdena. Där spenderade vi resten av vår dag. Off-pist. Hela tiden.
Fy fan vad kul jag hade. Det var mitt rätta element, om man säger så...
Jag åkte rakt ut åt helvete, svängde tillbaka igen, ut åt helvete igen och ramlade ett flertal gånger (hihi, askul faktiskt, det enda jobbiga med att ramla var att ta sig upp igen sen, då snön var väääldigt djup), hoppade, åkte på gupp, åkte snabbt, tvära svängar... ni fattar grejen.
Jag skulle kunna skriva typ hur mycket som helst av hur roligt det var, men det enda ni behöver veta är att det var askul.
Filmade lite också, kanske lägger upp nåt här sen, när jag kommit hem. :)

När vi åkt i ett flertal timmar åkte vi hem till stugan igen, jag och A kollade på "Fight Club" på datorn (aasbra film, sett den 3 gånger nu, och skulle kunna se den så många gånger mer... om ni inte sett den, SE DEN!), och nu kollar vi på en filmatisering av en bok av samma författare som boken "Fight Club", nämligen "Choke". 
Men som sagt har vi tagit en lite paus i vårt filmtittande. 





Imorgon ska jag off-pist:a järnet, och på torsdag (A's födelsedag) åker vi hem. Men vi hinner åka lite skidor på morgonen innan vi måste åka. 
Nu ska jag checka lite mer grejs på datorn, och sen ska vi kolla klart filmen. 
Byee! <3     

Kommentarer
Postat av: Fanny

mm, jag gör nog det :P :D men alla hälsar, jag har gått ut med boobo i snön varje dag, o simba med :D

2009-02-25 @ 10:52:55
URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0