Morgondimma

Ååh...
Var nyss ute med hunden. Väldigt länge.

Jag bestämde mig precis innan jag gick ut för att jag inte hade fotat ute på ett tag, och att jag skulle ta med mig kameran. Väldigt glad för det. När jag kom ut var det världens dimma.
Jag gick väldigt långt, fotade hur mycket som helst. Jag gick ända ner till sjön och blev helt förtrollad.
Dimman gjorde att jag fick drömska bilder. Det var nästan för fint för att vara sant.
Helt galet. Jag var typ i trans, bara fotade hela tiden, gick ut på sjön (isen alltså) och fotade mer, gick tillbaka, stannade och fotade igen...
Alldeles underbart. Fantastiskt.
Håller på att föra över bilderna till datorn just nu det blev närmare 500 (!) bilder. 
Lägger upp en del här sen. :)
Så stay tuned. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0