Och nu då?

Ja...
Nu kanske man borde börja tänka på att sova.
Kanske.

Känns lite konstigt att inte min syster ligger här brevid mig i sängen och sover redan. Hmm..
Har inte sovit ensam på en vecka förrän nu.
När min syster var borta härifrån i förrigår så sov ju jag hos A istället. haha.

Det är nästan lite sjukt hur snabbt man kan anpassa sig till en annan person.
Jag trodde aldrig att jag skulle vänja mig så snabbt, och nu känns det nästan som om det alltid har varit såhär.
Konstigt sånt där.
Det faktum att vi är systrar och känner varann ganska bra kanske spelar in gällande anpassningen av varandras vanor?
Jag vet inte riktigt.

Men nu ska jag läsa New Moon och sen somna sött. :)
Upp och till skolan imorn bitti... Pill på tavlan igen.
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran och fota.

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0