Öhm... vad händer?

Jaha...
Eh...
Jag är fortfarande hemma, och har fortfarande inte hört något från A. 
Vet inte vart fan hon håller hus, eller varför hon inte hört av sig, men det får jag väl reda på förr eller senare. 

Dock kommer det nog inte bli någon utgång alls ikväll. 
Med tanke på att klockan är 20 i elva, och vi skulle åka hem runt tolv egentligen, kan man lugnt säga att det skulle bli en kort utekväll om jag nu åkte iväg... Väldigt kort. 
Så alltså stannar jag nog hemma hela kvällen. 

Det som suger med detta är ju att jag inte var inställd på det, så nu har jag spenderat en hel kväll med att vara förberedd på att gå ut, och väntat på att åka... Annars hade jag ju typ hittat på nåt trevligt att göra här hemma. 
Men jaja... Skit i det. 
Nu ska jag sitta och sura lite i sängen ett tag till, och vänta på en förklaring till varför jag suttit och väntat en hel kväll. 
Får väl se hur det går... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0