Onsdag

Yoes!

Idag lyckades jag fösova mig rätt mycket... usch, fick stressa som en galning, men hann till skolan i tid i alla fall.
Kollade film på historian, sen var det mentorstid. åt choklad och kakor och drack te, snackade om elevhälsodagen och öppet hus, och spelade fuck the dealer. Jag förlorade INTE! :D wiihoo. :P (sist vi spelade förlorade ju jag och fick därmed ta med mig fika till gången därpå). Vi har så mysiga mentiorstider. Jag typ längtar alltid till den timmen. hihi.
Sen var det kort projektarbetestid, och sen fick vi åka hem! 
Nu har vi även kortat ner den här skoldagen, flyttat bak allting nästan.

När jag kom hem från skolan var jag tvungen att städa lite i mitt rum, och sen fixade jag och mamma en ny antennsladd till min tv. Har inte sagt nåt om det innan, men innan sög bilden på min tv. Jag hade varit tvungen att tejpa ihop delar av uttagen i varandra så det ens blev nån bild, och ändå var den jättesuddig, och så fort man rörde lite på den blev den ännu suddigare. brusade och lät en massa hela tiden. 
Jag höll på att bli galen.
Men nu fixade vi ny sladd och så gjorde jag så att den inte kläms i dörren när man stänger den (hackade typ ett hål för sladden att ligga i i tröskeln, så dörren stängs över sladden, inte på den). Och nu är bilden jättebra. på alla kanaler! :D

Just nu sitter jag och kollar på Joey, snart är det Vänner, och sen Top Model (alla med superbra bild! haha). 


Jag igår i skolan... :P Hot stuff? Haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0