Onsdag

Mors.
Så... idag redovisade vi vårt projekt.
Vi var först ut i vår grupp, och redovisade i galleriet. Självklart lyckas grundskoleeleverna ha rast precis när vi har vår redovisning, så man hör ingenting på J's film, asirriterande...
Aja, det gick nog rätt bra i alla fall, och det var intressant att se de andras grejer också. :)
Det tog ett tag för alla att redovisa, och vi blev väl klara runt 4 nån gång, då packade vi ihop våra grejer och åkte hem.

Väl hemma var det bara att äta middag och gå ut med hunden en snabbis, och nu sitter jag i sängen här vid datorn och teven, bara tar det lite lugnt ett tag.
Snart måste jag börja skriva PM till fördjupningsarbetet i Historia... Jag ska fördjupa mig i icke-våld. Intressant ska det bli.
Jag har inte så hemskt mycket skrivlust just nu av nån anledning, men det kommer väl antar jag...
Har inte fotat så mycket intressant på sistone (vilket betyder de senaste dagarna) heller, så har liksom inga bilder att visa som jag inte visat tidigare.
Dock kom jag att det nog finns lite bilder jag tagit rätt nyligen, och några jag kanske kan gräva fram... Får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0