Packning, shopping och semlor

Hej.
Idag har jag typ... packat. Fast egentligen inte alls packat så mycket... har inte så mycket att packa liksom. Kommer ju i princip ha samma kläder på mig varje dag... nästan. Haha, så det finns inte så mycket att packa.

Var inne i skanstull en sväng med storasyrran också, köpte mig ett par skidvantar. Hon köpte massa kläder och grejer, men jag var ju pank, så det enda jag hade råd med var de där vantarna jag var tvungen att köpa...
Egentligen hade jag kunnat köpa lite annat också. Hittade ett linne som jag tänkte köpa, asbilligt och fint, men ångrade mig i sista sekunden.
Jag har typ blivit lite rädd för att köpa minsta lilla nu på senaste tiden, och det är väl både bra och dåligt antar jag... Det är bra för att jag då inte bara slösar en massa pengar på onödiga saker, och dåligt för att jag inte unnar mig när jag faktiskt har pengar... Man behöver ju unna sig lite ibland tycker jag.

Vi håller för övrigt på med att göra egna semlor här hemma. Hoppas de blir goda! :D
Semlor=nam nam nam. 

Sen... ska jag väl sitta och stirra lite på melodifestivalen. Om de nu inte hyr nån film eller så.
Får väl se vad som händer helt enkelt.
Åker hem till A sent ikväll, får skjuts vid typ halv elva eller nåt, skönt att slippa åka kommunalt.

Men nu ska jag gå och peta på semmelbullarna för att se om de är kalla nog att prydas med mandelmassa och grädde! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0