Plugg...

Mööh.
Känner verkligen inte alls för att plugga nu, men med tanke på att jag har 2 prov imorgon måste jag faktiskt.

Usch.
Idag har jag
i alla fall varit i skolan, pickat mig själv i fingrarna med hönsnät för att jag fortfarande vägrar otympliga handskar, kollat på en film om metal-musik, åkt in till stadsbibblan och lämnat en bok, åkt in till tatueringsstudion och fått en touch-up på tatueringen (nån bild kommer sen), stött på 2 väldigt gamla vänner (awkward), åkt hem igen, ätit, tvättat och nu börjat plugga. 
Min dag i korthet. 

Kommer tillbaka senare för att visa lite bilder och så kanske, men nu drar jag mig iväg för att plugga arbetsmiljö och säkerhet och foto B.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0