Queazy

Tja.
Har nyss varit ute på en kvällspromenad med vovven och mamsen.
Innan dess tog jag ett långt bad. Skönt.
Mådde lite bättre av det.

Just nu ligger min syrra och sover i sängen, hon måste upp mitt i natten imorn för hon ska flyga bort för en dag.
Så jag sitter i vardagsrummet. Alla andra har gått och lagt sig också.

Jag dricker salt vatten för att ta bort illamåendet lite, och snackar med A på msn... 
Förhoppningsvis går illamåendet bort och jag blir trött snart, så jag kan sova tillräckligt för en gångs skull.
Men för nu gäller det bara att vänta. 
Jag kan helt enkelt inte ligga ner när jag mår illa, då känns det inte alls bra. Så jag får vänta...


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0