Söndag

Jaha.
Så var det Söndag.
Skola imorn igen.
Allting bara går så himla snabbt hela tiden...

Idag har jag försökt plugga lite foto, eftersom vi har prov på tisdag... Det gick inte så väldigt bra.
Men jag lyckades få ihop budgeten på papper, som en faktura, för reklamuppgiften i alla fall.
Förhoppningsvis har jag gjort rätt nu...

Pluggandet stoppades av att syster kom hem och satt och babblade. Vi andra lyssnade fint. :)
Sen stoppades det lite ännu mer av att jag åkte med lillasyster och styvpappa in till Farsta och kollade i lite butiker, i hopp om att finna några billiga fina plagg, men hittade nada. Lillasyster hittade massor av bra grejor...
Det enda jag köpte var 2 par vantar. Haha.
Antar att jag inte var på shoppinghumör just idag.
Imorn ska jag dock ut och leta igen, i väntan på att klockan ska bli fem, då jag ska fylla i min tatuering.

Även om jag inte hittade några kläder i farsta fick jag med mig en hel del hem.
Storasyster hade en hel bunt kläder som hon tänkt ge bort, men som vi skulle få kolla igenom först.
Jag hittade ett flertal jeans och lite annat fint.
Så jag känner mig nöjd. :)

Just nu sitter jag vid datorn och gör mest ingenting... måste gå och ta en dusch snart.
Kommer nog lägga in lite fler bilder jag tog igår här snart också tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0