Thursdaay

Mööh.
Jag. är. trött. Som vanligt.
Hade bara två lektioner idag, först historia, och sen nutida konst där vi snackade om feminism (vad är det som gör oss till kvinnor och män, kan man dra en linje mellan dessa två och vart drar man den då? hur vet ni att jag inte är en man istället för en kvinna? vad är det som gör att ni ser mig som en kvinna och inte en man?) Intressant faktiskt.
Särskilt med typ den knäppaste läraren någonsin.

Sen var min skoldag slut och jag åkte hem.
Har ganska nyligen skickat iväg en jobbansökan till ett jobb som min syrra tipsade om... i butik.
Hoppas att jag får det. Jag har inte riktigt varit så sugen på att leta jobb eller så nu, men när det börjat lugna ner sig lite i skolan och när jag vet att jag snart inte går i skolan längre skulle det kännas bra att ha ett jobb så man kommer ut i arbetslivet innan det blir hela ens vardag.

På söndag åker jag och A (och hennes föräldrar och vovve) till Högfjället och åker skidor! Just nu längtar jag bara som fan, ska bli askul. Dock vet jag inte hur det kommer gå att åka, eftersom det var typ mer än 5 år sen jag åkte sist... Haha.
Ikväll ska jag i alla fall börja packa, så jag kan chilla imorn.

Den här veckan har gått extremt segt, om man jämför med hur snabbt alla andra veckor har gått.
Det kanske typ är så bara för att det är lov nästa vecka.
Men imorn är det i alla fall fredag, och sen är det helg, och sen LOV.

Nu ska jag kolla på tv ett tag samtidigt som jag försöker skriva klart mitt PM i historia.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0