Tisdag

Yo yo.
Idag kom jag lite sent till skolan, men det gjorde inte så mycket.
Arbetsmiljö och säkerhet, tråkigt.
Sen åkte Jag, A och Cissi till Medis och hämtade ut mina bilder... 515 kronor borta.
Kollade igenom bilderna, de ser bra ut. :)
Så åt vi på Donken, mm... Gott. Men blev alldeles för mätt.
Åkte tillbaka till skolan igen för engelskalektionen, som gick snabbare än nånsin, och sen åkte jag hemåt. dock hämtade jag min lillebror och hans kompis på vägen.

När jag kom hem fixade jag med mina bilder, la dem i ordning och kollade hur jag ska sätta upp dem sen.
Ungefärlig placering (glömde visst fota när jag placerat ut dag 1, men ja...):

Dag 2

Antingen ska dag 2 se ut såhär...


Eller såhär.

Dag 3


Dag 4


Dag 5


Väldigt dåliga bilder på bilderna. haha, man ser inte riktigt alla bilder så bra och de är sneda, men man ser i alla fall placeringen. :)

Just nu sitter jag och kollar på One Tree Hill.
Men jag måste nog äta lite snart...
Så måste jag börja på projektrapporten också... ska ju ha med oss utkast imorgon.
Skriver mer senare antagligen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0