Tisdag

Hej hopp!
Haha, jag skriver typ alltid hej hopp när jag egentligen inte alls är på det humöret, kanske för att väga över eller nåt.

Idag fixade vi vår lilla utställning... var tvungna att ta bort massa grejer från galleriet för att vi skulle kunna få plats med allt. Men det gick bra tillslut i alla fall.
Vi la ut tältet, med alla sovsäckar och allt i, och några saker från resan... Sen satte vi upp mina bilder.
Det ser inte perfekt ut, men det funkar.

Sen var det engelskalektion, seg som fan, och sen foto.
Vi åkte och kollade på några olika utställningar, vilket gjorde mig jälvigt trött, och nu har jag ont i huvudet.
Ska fixa lite att äta nu och glo på tv ett tag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0