Tisdag

Yoes.

Idag hade jag som sagt mina två prov...
Ska inte gå in i det så mycket, men det kändes som att det gick bra i alla fall.

Annars har dagen varit rätt seg. Massa hålor och grejer, och slutade sent.
När jag kom hem var jag astrött och hade ont i huvudet, men när jag fått coola ner lite nu har det blivit bättre.

Just nu sitter jag mätt på toast med efterföljande kaffe och kakor. Mums.
Haha, helt knäppt att jag faktiskt börjat gilla kaffe så pass mycket att jag frågar efter det själv. Galet.

Nu måste jag väl ut med hunden snart, sen blir det Vänner och Top Model.
Nån gång däremellan måste jag färga min lillasysters hår också.



Och juste, tatueringen verkar läka fint hittills... tog bort plasten imorse och har tvättat och smörjt in den ganska nyligen igen. Dock har vaselinet lyckats göra en fläck på min tröja... Hmm... Hoppas den går bort i tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0