Writing

Hej och hå.

Nu sitter jag och jobbar på min novell än en gång.
Fjärde dagen av resan påbörjad.

Det går rätt segt... men man måste ju liksom komma in i själva processen innan det kan gå helt flytande med skrivandet. När jag skrivit klart på novellen (om jag nu hinner helt klart idag vet jag inte...) måste jag börja skriva projektrapporten. Den ska vara påbörjad på onsdag, och vi ska visa hur långt vi har kommit då på projektarbetestiden.  

Åh, jag känner så väldigt starkt för att typ gå in i vardagsrummet och sätta mig och spela Super Mario Galaxy istället för att skriva, men jag har nog inte riktigt tid för det just nu.
Efter att ha spelat mariokart igår fick jag upp suget för att spela... så idag har jag typ känt för att spela Super Mario Galaxy, The Sims 2... haha, typ allt möjligt. 
Men, jag har inte tid! Så det så. 
Kanske hinner lite senare, om jag blir klar med mycket av novellen eller hela, idag. :)

Men nu måste jag skriva annat än blogginlägg... BYE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0