Yeah, thanks for the reminder

Blöö.
Hade typ nästan lyckats glömma bort mitt stora misstag idag, men blir påmind så fort jag sätter mig vid datorn.
Min bakgrundsbild har ju blivit raderad, så skärmen är bara helt svart...



Jag måste leta upp en fin bild från bdb och lägga som bakgrund.
Alldeles för deppigt annars.

Juste, min pappa ringde idag. Tydligen hade han lämnat ett meddelande på telefonen (som vi typ aldrig avlyssnar) strax efter nyår, och sen bara glömt att ringa förra veckan. Så det var "ingen big deal". tur det. :)
Och han sa att han skickat julpengar till mig. Så jag borde få ett samtal om det snart...
100 dollar. trevligt, trevligt.

Men som sagt... leta bild på bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0