Måndag...

tja. sitter i dängen och har ont i huvudet... inte trevligt.
fick sova lite längre imorse, eftersom jag började sent och inte behövde gå ut med hunden. det var skönt.
sen gick jag upp, vid typ halv 10, åt frukost, gjorde mig i ordning, och sen åkte jag till skolan.
dagen började med svenska, vi hade vikarie. jobbade med dikter som vi fått förra veckan...
sen var det lunch, och jag och amanda delade på en lunchlåda som hon hade med sig... :P sen var det engelska, och vi lyssnade på 2 låtredovisningar... sen hade vi lyssningsövningar inför nationella.
sen var det mentorstid, då vi inte gjorde nåt speciellt... och sen gick jag och A och köpte lite stänger... hehe. vi var sugna på nåt gott. :P :) sen var det K&I. satt i grupper och gjorde frågor till provet som vi ska ha...

sista lektionen började jag få ont i huvudet... och sen när jag åkte hem blev det värre, och nu är det värst. haha... jag är lite knäpp, även om jag hade ont i huvudet på tunnelbanan, och inte alls kände för att ta nån långpromenad precis, så smsade jag syrran och frågade om hon ville gå på promenad med mig. så jag mötte henne, och vi gick hem hit... sen när vi kom hit så sa mamma att hon kunde gå ut med syster och hund, så jag följde inte med, för jag har ju ont i huvudet. haha, så jag får med mig syster yster hit för att gå på promenad med mig, och sen följer jag inte ens med själv... :P

nu ska jag kolla på tv ett tag, kolla lite grejer på datorn... ta det chill. :P

planerade lite grejer med A och Chris idag, vi ska typ baka tillsammans imorn efter skolan, haha. :P trevligt trevligt.

orkar inte skriva mer nu. hörs senare.
 kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0