En till tatuering :D hehe.

som jag har ritat alltså... :P
ritade den här idag, vid de tillfällen då jag hade tid... nu är den klar... kanske fixar liite mer med smådetaljer senare, men det är inget som syns så mkt. haha.
den här tatueringen har även ett budskap... typ. :)

image302

vad tycker ni om den då?
jag är i alla fall sjukt nöjd... :)
har dock inte ritat pistolen "för hand" helt och hållet. ritade av konturerna från en bild på internet, och sen kollade jag på den bilden när jag fixade med skuggning och sånt. fast sen när jag har fixat resten med den efteråt och så, ändrat lite grejer, har det varit utan att kolla på den där bilden. och banderollen har jag gjort själv. :)
om man lever sig in i yrket som tatuerare så gör man ju inte alltid allt helt själv, man får ju kopiera saker, leta bilder, lära sig nya saker, etc.

tyckte det var kul att rita den iaf... men tyvärr känns det som att min skaparförmåga försvagas igen... igår var den ju på topp,  imorse högre upp än själva toppen och nu börjar den sakta dala neråt... tror jag. men vi får hoppas att den är på topp igen nån gång då jag faktiskt har tid att rita...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0