I got shot

Ja, min lillasyster fotade ju faktiskt mig igår också.
Men jag är typ alldeles för oseriös när jag blir fotad för att det ska bli några riktigt bra bilder...
Jag känner mig typ lite löjlig när någon annan än jag själv fotar mig, och måste typ göra miner var tredje sekund för att inte känna mig löjlig... Vilket gör att, ja, bilderna blir mest öhm... Löjliga.
Men några bra bilder tycker jag i alla fall att det blev. :)

Den här till exempel:


Men egentligen såg de flesta bilderna mer ut ungefär såhär:


Jag antar att jag är född för att vara bakom kameran, inte framför... egentligen. Om jag nu inte är både bakom och framför samtidigt. :P Då blir det oftast bra också. Haha.

Men nu måste jag sova, är riktigt trött, och måste ut med hunden som vanligt imorgon bitti.
Ska ut på isen imorgon också antagligen, vi har hämtat hit ett par skridskor till mig också... det var länge sen jag åkte, blir nog kul! Friluftsliv! :D
Dock har jag fortfarande inte hunnit skriva klart min novell till projektarbetet än, vilket jag måste göra innan onsdag, helst nu i helgen. Så jag får ta tag i det imorgon.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0