Reklambilderna

Jo juste, kom ju på att jag hade tänkt visa de färdigredigerade bilderna till reklamuppgiften i Foto B.
Jag fotade ju min syster, massa ansiktsbilder, grovt sminkade ögon. En fiktiv reklam för HM Make-up.
Vi skulle producera 2 produkter, en bild för stor utskrift i valfritt format, och en banner för webben. 

Mina bilder blev slutligen såhär:

 



Jag blev riktigt nöjd tillslut.
Man ser säkert att de är rätt redigerade, men det var så jag ville ha det ändå.
Kände för att göra någonting dramatiskt och som drar blickarna till sig.
Fokus på ögonen eftersom det är det det hela handlar om.

Vad tycker ni?
Skulle det passa som en sminkreklam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0