Touch-up på tatueringen

Som sagt fick jag min tatuering ifylld lite mer idag, lite färg hade försvunnit och det var fläckigt på vissa ställen.
Som tur är är det gratis att göra touch-up på East Street, så inga pengar försvunna.
Det gick rätt snabbt och jag blev nöjd, gjorde ondare än jag kom ihåg, men inte så hemskt ändå. Det är liksom inte sån där jobbig smärta (enligt mig).



Det blodade jäättemycket förut, hihi. ^^
Den är kladdig och inplastad nu, över natten.
Så blir det samma procedur igen, tvätta och smörja in några gånger om dagen och inte peta.
Och därmed också: "inte bära väskan på rätt arm". Möh.
Jobbigt, men värt det. :)

På nåt konstigt sätt, även med all smärta och obekväma ställningar att sitta eller ligga i, tycker jag ändå att det är rätt mysigt att bli tatuerad.

(Bild tagen av lillasyster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0