Inspiration

Har fixat lite bilder jag tänkte ha som inspiration i mitt fördjuningarbete i bild och form.
Jag ska ju gestalta ordet "malplacerad" på mitt eget sätt, och det innebär att jag ska ta 2 eller flera föremål som inte riktigt fungerar tillsammans, och sätta ihop dem i en bild. I alla fall är det starten på det hela, sen kommer det väl utvecklas.
Hittills har jag 5 idéer på målningar.
Och jag har hittat bilder som jag ska kolla på för att se hur alla sakerna ser ut och hur de ska funka tillsammans.

     

Det var några av bilderna... Hittar ni nåt samband?
Förhoppningsvis inte, då det inte ska finnas nåt samband.
Dock ska ju inte ALLA dessa saker finnas med i en bild. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0