Första dan på mellandagsrean...

yupp... jag åkte in till farsta för att shoppa lite för mina pengar idag... och även om farsta inte är lika stort eller eftertraktat som inne i stan så var det fullproppat med folk där idag asså! åkte dit med mamma i bilen, men när vi kom dit fanns det absolut inga parkeringsplatser, så mamma släppte av mig och sen åkte hon hem. jag åkte hem kommunalt sen...

jaa... som sagt, mycket folk... jag gick in på gina tricot först, där jag hittade 2 par jeans och en t-shirt. najs. men kön var hur lång som helst, och så lång var den typ resten av dagen också... :S sen gick jag in på HM och hittade mig ett halsband (egentligen hade jag ju redan hittat det flera gånger innan, och visste att jag skulle köpa det...) kön var lång där också, fast inte så jättelång till kassan jag stod i kö till... så det var skönt. sen gick jag runti diverse butiker för att leta typ smycken, och en hood. men hittade ingenting. gick in på cubus och köpte hårfärg, och sen var jag heeelt slut. inte bara på grund av shoppingen då, utan igårkväll/natt stod jag och spelade wii, boxades väldigt intensivt i mer än en timme iaf... så då hade jag träningsvärk i hela kroppen. inte såå jättenajs... :P

här är det jag köpte:

      

sen åkte jag hem, köpte mig en julmust och en kexchoklad, hade nämligen inte ätit mer än en liten fjuttig mandarin på hela dagen, så jag var tvungen att få nånting i mig... 

när jag kom hem var jagfortfarande hungrig... och väääldigt sugen på Mc-donaldsmat...  så jag övertalade mamma att åka med mig i bilen till en drive-in... haha... hon gick med på det efter ett tag, och sa att vi skulle hyra film på vägen ner. så vi gick och hämtade bilen, åkte ner till centrum, hyrde fim, åkte till en drive-in och köpte mat, åkte och parkerade bilen, och gick hem... :P

sen när vi kom hem fick jag äta min efterlängtade mat! :) haha... 3 cheeseburgare, en mellan pommes frites och ett glas julmust... (jag vet, jag är en tjockiiiis!) :P hihi... det var gott, men efter det var jag verligen proppmätt.

image54

jag och mamma kollade sedan på den ena filmen vi hyrde; "the messengers". den var bra. inte så läskig som jag hade trott att den skulle vara, men den var bra. :) jag lyckades lista ut hur det låg till typ i mitten av filmen... :P

sen kollade jag på min film (jag hyrde en dansfilm, för det är bara jag i den här familjen som gillar dansfilmer, alltså passar jag på när får chansen, alltså när de flesta familjemedlemmar inte är hemma :P) "stomp the yard" hette den... och den var också bra, fast inte tillräckligt mycket dans tycker jag... blir alltid på sånt jävla danshumör när jag kollar på såna filmer... :D haha... konstigt... :P

image55

i mitten av filmen gick vi ut på promenad med hunden, och nu sitter jag vid datorn... vet inte hur länge till jag ska sitta egentligen.. ska ladda upp lite bilder och så... vi får se. :)

haha... här är lite bilder på när jag boxas med wii-gubbar... :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0