God morgon! :P

tjenare... okej, det är ju inte riktigt morgon fortfarnade, men ändå.

min plan att gå och lägga mig tidigt, eller i alla fall tidigare, gick i kras. jag lyckades som vanligt sitta vid datorn till typ 3, och sen la jag mig och läste, och somnade vid 4. inte najs.

så självklart var jag astrött när jag motvilligt vaknade imorse, men måste man gå ut med hunden så måste man...

men det är ganska skönt att promenera nu... skönt väder, i luften alltså. det här regn och ingen snö är inget vidare, men så länge det inte är för kallt så funkar det för mig. bara tråkigt attdet inte ser ut attkomma nån snö. tyvärr tror jag att det inte kommer bli så mkt mer snö alls här i stockholm, varken den här vintern eller nästa. man har ju märkt hur saker har förändrats sen man var liten, då var det ju nästa alltid massor med snö på vintern, men nu har det bara varit några fjuttiga lager som snabbthar förvandlats till blask. lite tråkigt. jag gillar snö. 

har spelat lite wii med lillebror. det spelet som han fick i julklapp. det är kul, fast vissa grenar är ganska svåra... :S

borde åka och shoppa nu i helgen... mer alltså... :P har ju redan köpt lite grejer, men jag har ju fortfarande pengar kvar, så de vill jag också köpa kläder för. :) 

nu ska jag sitta vid datorn ett tag... puss o kram! :D     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0