Goddag... :P

hej hopp. jag är INTE pigg just nu. somnade kanske vid fyratiden igårnatt, och var tvungen att gå ut med hunden imorse... lyckades vakna lite senare än tänkt också, bara för att jag var så trött. nu har jag dock nästan vaknat, efter att ha ätit frukost och varit ute med hunden.

katten springer runt som en galning i hela lägenheten just nu. igår sov han typ hela dagen, så nu tänker han vara pigg... knäpp kisse. han är så söt, ibland när han jamar så låter det som han pratar... jättegulligt... :) bobo är trött och ligger och sover i hallen efter vår promenad (det var ju ett tag sen vi kom in dock, men ändå...) :P

nu ska jag kanske försöka vakna upp lite...spela lite wii sports... fast först ska jag nog hjälpa mamma med lite grejer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0