hade tråkigt... stjäl gärna (men radera mina svar :P)

01|Namn: Lina Hansson
02|Smeknamn: Lani, Lillstrumpan, linis...
03|Född: 14/10/1990
04|Bor: Bagarmossen
05|Flickvän/Pojkvän: Nope
06|Kär: njae
07|Vänner: yeez, the best! <3
08|Bästa vän: humm... right now its my babe amanda! <3
09|Underbart: Julen som kommer snart... :)
10|Jobbigt: när tiden går för sakta...
11|Skola: Kulturama
12|Klass: konst & design 2
13|Trivs du i din klass o skola: yeah! <3
14|Favoritämnen: hmmm... foto, form, bild, m.m
15|Värsta ämnet: naturkunskap & estetisk orientering (bara på grund av läraren)
16|Har du msn/icq: msn
17|Har du webcam: nej
18|Beskriv dig själv med ett ord: flumm
19|Musiken: öh... typ allt jag tycker är bra :P
20|Favoritfilmer: butterfly effect, allt m. night shyamalan har gjort, m.m.
21|Dricker du: occasionally
22|Röker du: nä
23|Snusar du: nope!
24|Tycker du om discon: har inte vart på så många precis... men att dansa är najs! :D
25|brukar du dricka: vatten
26|Har du någon som köper ut: njae...
27|Favoritdricka: just nu e de julmust! (klarar mig dock inte utan mjölk)
28|Är du flörtig: nää... det tror jag inte
29|Är du en player: haha... nej
30|Sminkar du dig: ibland, men inte ofta
31|Vad använder du för smink: typ inget, men då jag sminkar mig blir det väl typ lite mascara...
32|Tycker folk du är snygg: you tell me...
33|Vet du nån som är kär i dig: nej
34|Har du ett hatobjekt: har väl alla? lr?
35|Är du en gottegris: hehe... yeeez...
36|Är du modig: njae, vet inte riktigt
37|Gillar du att prata i telefon: beror på vem jag pratar med.
39|Mobilnummer: jaa... ett sånt har jag.
40|Livshemlighet: vet inte om jag har en... tror inte jag har dödat nån och gömt honom/henne i min garderob iaf... har inte ens en garderob.. :P
41|Livsmål: inget speciellt än... ska ha barn iaf... :)
42|Göra innan död: leva
43|Hårfrisör: typ ingen... klipper nästan aldrig håret... :S haha
44|Klädaffär: lite allt möjligt. typ HM & Gina Tricot kan jag alltid hitta nåt på... :)
45|Favoritkläder: beror på.
46|Hur ofta åker du till stan: inte så ofta
47|Favoritstad: hmmm... vet inte riktigt

DAGENS KLÄDSEL: jeans, t-shirt...
DAGENS VILL: ha julafton!
DAGENS LÅT: born for this - paramore
DAGENS SAKNAD: amanda... <3
DAGENS DUMMASTE: öh... åt för mkt godis? haha
DAGENS SJUKA: sex laxar i en laxask... XD
DAGENS ROLIGASTE: hmm... vet inte, säkert nåt.
DAGENS FINASTE: jag? :P
DAGENS HUMÖR: trött på att vänta på julen... men mys ändå :)
DAGENS MYSIGASTE: att gå och lägga sig snart...
ETT BAND: paramore :)
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: som om jag vet det nu...
SENASTE FILM: Elf
ÄR DU SERIÖS: haha... det får folket svara på... ibland är jag jätteseriös, men för det mesta inte... :P
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: ingenting... jag är helt frisk.
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: ehm, söndag antar jag
VAD ÄR KLOCKAN: 00.03
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: sover... antagligen, eller så har jag inte kunnat slita mig från datorn... :P

Tio första:
Första bästa kompis/kompisar: hmm... savannah tror jag
Första bil: har jag inte kommit till än...
Första kärlek: eh... antagligen typ anthony
Första husdjur: hamster
Första semester: typ kreta? tror jag...
första praoplats: på dagis...
Första köpta skiva: ingen aning! säkert typ spice girls eller nåt... :P
Första riktiga kärlek: vet inte riktigt
Första piercing: öronen... annars näsan
Första konsert: humm... nä, kommer inte ihåg.

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: det var ett tag sen... ehm, shit. typ vin tror jag...
Sista bilfärd: hem från högdalen igår...
Sista filmen du såg: Elf
Sista ringda telefonsamtal: eh... vet inte riktigt
Sista bubbelbadet: jag badar varannan kväll, men aldrig med bubblor. :P senaste bubbelabdet var väl för ett par år sen... haha
Sista spelade cd: vet inte...
Sista kyss: det var länge sen du! :P
Sista gången du grät: ett tag sen iaf...
Sista måltiden: spaghetti och köttfärssås... (läääänge sen)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: jaa... typ
Blivit arresterad: nää...
Blivit kär vid första ögonkastet: det vet jag inte, tror inte riktigt det
Fått ditt hjärta krossat: på sätt och vis
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Krossat någons hjärta: säkert också det, på sätt och vis...
Busringt till någon: haha... yeeez, det var det livet som minibarn gick ut på ju! :P

Sju saker du har på dig:
1. jeans
2. t-shirt
3. bh
4. trosor
5. mobil
6. tofs
7. näsring

Sex saker du gjort idag:
1. sovit lite
2. ätit
3. tittat på julfilmer
4. legat i soffan
5. varit ute med hunden
6. längtat till julafton

Fem favoritsaker :
1. Mp3! (och musik i allmänhet)
2. familjen :) (om det nu kan räknas som en "sak". haha...)
3. min säng
4. julklappar
5. mobil

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. sheila
2. bobo
3. mig själv
4. vet inte

Tre val:
Svart eller vitt: svart
Sommar eller vinter: hmmm... sommar, men på vintern finns julen och där får den en egen liten stjärna!
Kaka eller godis: godis

Två saker att göra innan du dör:
1. få barn
2. leva livet

En sak du ångrar:
att jag slösade min dyrbara tid på den här grejen? haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0