Har ganska tråkigt... :P

hejsan hoppsan peoples!
flumm flumm på er allihopa!
jag sitter i syrrans lägenhet ännu en fredag och filosoferar... (eller inte... men jag flummar som en galning)
amanda och hennes vovve har nyss åkt härifrån. vi hade ju som sagt "hundträff" idag.

vaknade 10.20 idag efter att ha snoozat i typ 50 minuter... ´trodde att jag var tvungen att gå ut med hunden, men när jag kom upp hade han redan varit på promenad... alltså hade jag kunnat sova mkt längre, men på grund av att jag nu redan hade klätt på mig och grejer orkade jag inte gå tillbaka i sängen och lägga mig igen... så jag var vaken, och typ kollade lite halvt på teve medan jag värmde lite pizza från igår och åt det till typ brunch. :P

åkte till skolan vid 12.20. hade en lektion som började 12.45. det var inte mkt till lektion dock. vi var bara 4 pers där (vi är mkt fler i verkligheten) :P och så fick vi lite papper, och sdnackade lite om papprena. sen fick vi gå igen. då åkte jag och amanda hem till henne och hämtade vovven, sen åkte vi hem till min syrras lägenhet. lämnade dem där ensamma en stund för att gå hem och hämta min vovve! sen gick vi tillbaka till syrrans lägenhet, och så fick våra vovvar träffas... (anledningen till hundträffen var att vänja av amandas vovve med andra hundar, han tycker de är läskiga. så därför fick han träffa bobo, som är jättesnäll och tålmodig) de hälsade fint på varandra och så, men de höll sig borta från varandra för det mesta. men det gick bra iaf. :) det var trevligt.  vi åt tacos, och sedan chips med dipp, marabou choklad och drack lääääsk! :D vi tittade på tv... legally blonde gick på fyran, så vi tittade typ på den... (vi har båda dock sett den innan, sjukt många gånger :P) och så satt vi vid datorn lite och typ asflabbade åt diverse grejer... :P det var roligt iaf... vi var ganska flumm där ett tag. men båda väääldigt trötta.
 
för en halvtimma sen följde jag och pelle dem till tunnelbanan och de har åkt hem nu... känns lite tomt.. men det är ändå ganska mysigt. bobo sover på golvet, och snarkar... :P

jag är trött... så jag ska nog gå och lägga mig snart... måste ju hem imorn bitti... :S jag vill ju kunna sova länge nån gång... blä! får inte sova länge imorn heller, för då måste jag också gå utr med hunden... orkar inte! :P trööööött!

men aja... ska inte besvära er med min trötthet mera nu... gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0