Helgen slut...

jaha, så var helgen slut, än en gång.
fast den här helgen har varit jävligt skön. sov till typ 1 både i lördags och idag... det var jävligt najs att äntligen få sova ut lite. igår låg jag och läste ganska mkt, för min mage gjorde så jävla ont, och vi ska läsa klart den där boken i engelskan tills innan lovet... läste typ till sidan 60, den är faktiskt ganska bra, intressant och spännande. 
sedan satt jag och skrev på min novell igår kväll/natt, och skrev klart den. men jag kommer nog ändra på lite smågrejer och så innan jag lämnar in den. men jag blev jävligt nöjd faktiskt. med tanke på att vi inte fick skriva mer än 1500 ord klarade jag mig ganska bra (skrev dock typ 300 ord för mkt, men jag hoppas att han försöker borstse ifrån det när han ser proffsigheten i det hela... :P) men jag som är van att skriva typ minst 5 sidor i mina noveller så var jag duktig! :D haha...

idag är det ju första advent, och vi hade lite mysigt med tända ljus och god mat till lunch.... :) det var trevligt. sen har jag typ slappat mest hela tiden, städat upp lite i mitt rum, och gjort lite läxor... nu sitter jag i min syrras lägenhet och laddar över musik till min mp3 (min dator hemma är knasig, så det går inte att ladda upp till min mp3 där, därför går jag hit istället)... har kollat på miami inc, och suttit och laddat ner en massa musik... nu är jag snart klar, och sen ska jag gå hem igen... kanske sitta en stund vid datorn hemma, och sen gå och lägga mig...

som sagt, helgen har varit najs, och har faktiskt känns en smula längre än vad den brukar... så det var skönt. känner mig onormalt utvilad idag faktiskt. nu kanske jag är på fötter igen, efter en lång tid av trötthet... får hoppas det iaf...

hoppas ni har haft en trevlig helg!

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0