hu så hemskt...

idag var jag tvungen att ge upp min byrå... eller, okej, inte TVUNGEN... jag gjorde en deal med mamma. min lillasyster ska få min, och jag får ha mina kläder i hennes byrå och ett skåp som finns i mitt rum, tills mamma orkar åka och köpa en ny till mig... jag tycker om min gamla byrå, för jag får plats med mina kläder i den... så det var anaingen tveksamt om jag skulle gå med på det eller inte, men tillslut gav jag mig... :P

nu har jag boxats lite ett tag, och testat min "fitness age" på wii... det är kanske inte så korrekt med tanke på vad de mäter det i, men den lägsta ålderna jag har fått hittils är typ... 32. :P haha. det ska nog förbättras ska ni se... när jag startade var den uppe i typ 65. haha! :P

nu ksa jag och mamma gå ner och köpa pizza och lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår... bye!

(btw, jag vet att jag är en tjockis, åt mc-donalds igår och pizza idag, men varken mamma eller jag orkar laga mat just nu... :P)

<3 löööv   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0