I feel better now... :)

jaa... mådde ju inte alls bra igår kväll. går inte in på detaljer för er skull. :P trodde jag skulle bli megasjuk, men jag fick sova ut imorse och har mått mycket bättre idag.

vaknade vid typ... 1 kanske? säkert lite senare till och med. hade sovit i soffan till klockan 6 imorse, kunde inte riktigt sova inne i mitt rum, så jag sov där ett tag, lite halvt. sen vaknade jag och gick och la mig i min egen säng. skönt att få sova länge. sen tog jag det lugnt på morgonen, för att se till så att jag verkligen mådde bättre. och sen, vid typ 3 halv 4 gick jag och träffade pappa. sen gick vi på bio. vi såg "the darjeeling limited". den var knäpp, men jag tycker den var ganska rolig. :P pappa tyckte dock inte sammasak. han tyckte den var jättedålig. :P haha. sen åkte vi hem, och jag var trött.

kollade på "min stora kärlek" (missade typ första trekvarten eller så...) men den var rolig.

idag har jag nästan inte ätit nånting. åt frukost imorse (eller idag, rättare sagt, eftersom klockan var kanske halv 2 eller så) då åt jag 2 rostade mackor med ost och en kopp varm oboy. och efter det har jag inte ätit nåt riktigt... (mer än 2 lakrisal, men det kan väl inte räknas?) men jag har inte varit hungrig. imorn kommer jag äta bättre, för då blir det god mat här hemma.

just det... skulle ju lägga ut bilder på kläderna. men det får bli senare, kanske inatt, kanske imorn... eller senare ändå. nu ska jag kolla på en film. :)

kram <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad bra att du mår bättre nu :) ha en trevlig kväll, kram..

2007-12-30 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0