jag är trött...

Vad heter du: Lina

Var bor du: Bagarmossen

Trivs du där: hmm... ibland, ibland inte...

Brukar du läsa horoskop: sometimes... (när anna har med sig en tidning :P)

Har du körkort: nä, men ska fan skaffa det så fort jag fyller 18!

Favoritdjur: hund (min oboe bobo the hobo, som är en flygplansbjörn!) :D

Festar du mycket: nää...

Sprit, cider, vin eller öl: hmm... beror på vad jag är sugen på, men cider är gott :)

Brukar du bli för full: nope

Antal kuddar i sängen: 2

Äger du ett busskort: jaa...

Vad åt du till frukost: en apelsin typ... :S

Har du haft sex idag: nope

Nästa mål i ditt liv: att sova gott i min systers säng och vakna imorn utvilad som fan...

Hur svarar du i mobilen: "Hallå."

Antal timmar sömn inatt: öh... typ 6 kanske?

Sov du ensam: jaa...

Din hobby: lite olika kreativa grejer...

Vad är det för veckodag?: lördag... (fast jag tycker att det är fredag...) :P

Vad åt du senast: ett tuggummi...

Vem fick du sms av senast: sheila

Vem ringde dig senast: mamma

Godaste ölen du druckit: har inte druckit så mkt öl... så jag vet inte riktigt... :P

Vilka hårfärger har du haft: blont, rött, ljusbrunt, mörkbrunt, jättemörkbrunt (nästan svart) och någonting mittemellan... typ det som egentligen borde vara färgen på mitt hår (asså typ råttfärgat)

Vad såg du senast på TV: teven e ju fortfarande på... men det senaste jag TITTADE på på tv var väl fredag hela veckan :P

Vad läser du för bok just nu: lord of the flies (I am forced to, men den e ganska bra :))

Längd: ung. 1.70 m

Skostorlek: 39-41 (olika från skor till skor)

Hårfärg: just nu mörkbrunt (med aningen utväxt, irriterande)

Är du kär i någon: säger jag inte

Vad gör du om ett år: väntar på sommaren så att jag kan sluta gymnasiet :P :D

Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland

Dricker du: ibland

Vilken parfym använder du: Escada magnetism (eller bara min naturliga, härliga doft)

Vilka skor använder du: lite olika...

Dagens klädsel: mina svarta jeans, svart spetslinne & min svarta hoodie... (it's an all black day)

Kommentarer
Postat av: hmm

klart du är kär i nån annars skulle du säga ingen :O

2007-12-19 @ 16:25:42
Postat av: Lina

jaså, hmm? eller fanny, rättare sagt... kanske fanny och oliver kanske? och nää... kanske jag inte alls skulle göra... du vet väl inte hur jag tänker? varför bryr du dig ens? :P

2007-12-20 @ 00:42:51
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0