JULAFTON! :D

yupp...nu är det jul :) och det är väldigt trevligt. vi är i princip klaramed vårt julfirande, och nu sitter alla och gör diverse grejer... man har ju fått användbara julklappar! 

vaknade vid en bra tid imorse, och gick upp och började förbereda inför julmiddagen (eller lunchen rättare sagt) :P sen åt vi mumsig julmat... :) efter det tog vi det lite lungt innan kalle anka, åt lite julgodis och titade på teve lite halvt... kollade kalle anka, och efter det var det julklappsutdelning :D 

jag fick: 

¤ Ett Nintendo Wii (tillsammans med mina två småsyskon då)
¤ en almanacka/dagbok eller vad man nu ska kalla det för år 2008. 
¤ en bok med en massa olika noveller skrivna av Edgar Allan Poe. (på engelska)
¤ en till bok, med en massa andra noveller, skrivna av Virginia Woolf. 
¤ en till bok (haha) "Gossip girl"... det har ju snackats så mkt om dem, och det verkar som de är braså jag tänktre att jag kunde läsa en och se vad jag tycker... :P
¤ 500:-

väldigt nöjd med klapparna jag fick, och även de jag gav. :) det blev en trevlig julafton...

på onsdag åker alla utom jag och mamma till örebro för att fira där... så då åker väl antagligen jag och mamma och shoppar. :) hihi... roligt att shoppa! :D och så är det ju rea och grejer också, alltså, billigt billigt! :D

nu ska jag gå ifrån datorn snart... ska nog gå och lägga mig och läsa några noveller av Poe och sen sova... 

gonatt! och god jul!  

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en jättemysig dag! =) god jul på dej. sov gott =)

2007-12-25 @ 00:17:45
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Lina

ja, det var det verkligen. :) god jul på dig med! :D

2007-12-25 @ 19:22:23
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0