kan inte tiden gå snabbare?

asså,jag är irriterad på att tiden går alldeles för fort när man har roligt, och alldeles för sakta när man har tråkigt och väntar på att nåt roligt ska hända. jag vet att det är ganska uttjatat egentligen, men det är så jäkla dumt! jag menar, nu när jag går runt och väntar på att det ska bli julafton går tiden så sakta att jag blir galen, menb sen när det äntligen är julafton kommer tiden bara flyga iväg. det är dumt! det borde vara tvärtom, så att när man har tråkigt går tiden snabbt, så att man kommer till det roliga snabbare, och när man väl har roligt så dras tiden ut, så man kan ha roligt längre. jag menar, det är ju ändå det enda logiska. men men... :P

idag har jag som sagt spenderat ännu en dag med att vänta. sitter hemma och kollar tv, förbereder inför julen och promenerar med hunden... har typ inte gjort så mkt ida,g alla julklappar är redan köpta och inslagna, julgranen pyntad och klar, och resten ska vi göra imorn, förbereda maten och pepparkakor och sånt... så idag har verkligen baravarit en väntedag. kan inte ens komma på vad jag har gjort. typ vaknade sent, gick upp, åt frukost som egentligen skulle kunnat kvalificera som lunch, tittade teve, satt i köket och filurade... sydde ihop hål på mina mysbyxor, gick ut med hunden, satt i soffan, kollade på tv, sen var det grinchen, och efter det jul med idol lr vad det nu hette, och efter det var det elf. har ätit en massa godis och popcorn, och druckit en massa julmust, och nu sitter jag vid datorn. gud vilka tråkiga inlägg det blir av det här, men jag gör ju typ ingenting just nu... :P

nu borde jag väl antagligen gå och lägga mig snart... måste ut med hunden imorn bitti, alltså får jag inte sova så länge... aja... godnatt antar jag... <3     

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0