Lista...

1. När gick du upp idag?
10.30 typ...

2. Diamanter eller pärlor?
diamanter :)

3. Senaste filmen du såg på bio?
ehm... det var fan länge sen ju! typ...nä fan, kommer inte ihåg!

4. Favorit-TV- program?
haha... massor! OTH (som jag nyss kom på att jag missde idag! bajs!), desperate housewives, Heroes, m. fl...
  
5. Vad åt du till frukost?
2 rostade mackor med ost och ett glas kall oboy.

6. Vad är ditt andranamn?
Elisabeth

7. Din favoritmat?
just nu läääängtar jag efter MAX-mat! haha

8. Vilken mat gillar du inte?
haha... jag är jävligt kräsen... men... gillar nästan ingen fisk.

9. Favoritchips?
vanliga saltade potatischips... helst med taco-dipp! :)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
hmm... typ min egen brända Paramore... :P

11. Vilken bil kör du?
ingen ännu... men nästa år ska jag fan ta körkort! :D

12. Favoritmacka?
hmm... rostat bröd med smör och min köttfärssås på... :P

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
falska, jobbiga människor.

14. Vilka är dina favoritkläder?
beror på... typ helst ganska slappa jeans med lite häng... :) men ibland är klänning najs!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand. :)

16. Favoritklädmärke?
jag tänker inte på märken... köper mest billiga kläder, typ på Gina Tricot och HM och så...

17. Var vill du dra dig tillbaka?
hmm... vet inte riktigt... har inte kommit så långt i livet än :P haha

18. Favorittid på dagen?
beror på...

19. Var är du född?
nånstans i stockholm... kommer inte riktigt ihåg... :P

20. Vilken är din favoritsport att se på?
tittar inte på sport... men typ dans och sånt är ju kul! :D

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola.. :)

22. Fotboll eller ishockey?
hmm... sporter nu igen... :P vet inte riktigt.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla! :D helst är jag vaken på natten och sover på dagen... även om jag inte får det så ofta...

24. Pedikyr eller manikyr?
manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
inte precis...

26. Vad ville du bli när du var liten?
massa galna grejer... bland annat snigelskötare... haha! :P XD

27. Bästa barndomsminnet?
oj... finns så många att välja på.. jag hade en rolig barndom! nä... kan inte välja.

28. Varit i Afrika?
nej... skulle vara roligt att åka dit dock... :)

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
haha... nää, inte vad jag vill minnas. :P

30. Varit med om en bilolycka?
nope

31. Favoritdag i veckan?
vet inte... typ fredag eller lördag. :)

32. Favoritrestaurant?
går inte på fancy resturanger... :P

33. Favoritblommor?
hmmm... typ rosor... haha

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
just nu MAX!

35. Äger du en cykel?
nej... har ägt några stycken i mina dar, men har ingen just nu... även om jag gärna skulle vilja. :P

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
huh? den fattar jag inte riktigt...

37. Läggdags?
snart... tror jag... :P

38. Vad lyssnar du till just nu?
datorn som surrar, bobo som snarkar och mina fingrar som klinkar på tangenterna. :P

39. Favorit färg
svart

40. Hur många tatueringar har du?
inga än... (haha, om inte resterna av mitt klotter som inte tycks försvinna kan räknas som en tatuering :P) haha... nä, men jag ska göra minst en när jag fyller 18 iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0