LOV!

fy fan vad skönt! nu är det äntligen lov... känns ganska overkligt, att det är julafton på måndag och allt det där. känns verkligen inte som det är lov, men det är skönt attdet är det iaf! :) jag bara njuter av tanken... att få sova på morgnarna, att få ta det lugnt, att få ha kul, och inte tänka så mycket på läxor och grejer... visst, vi har ju lite vi måste göra under lovet också, men det är absolut ingenting jämfört med hur mkt det är när man går i skolan!

jaa... skönt iaf. :)

idag var det skolavslutning. åkte till skanstull och gick till kyrkan vi skulle vara ia, och sen satte vi oss ner för att titta på när de sjöng och grejer... några julsånger, ett pianoframträdande (som var jättelångt, men ändå skillat) en "hallelujah" och ett performance av konst och design treorna. var lite kul, eftersom vi konst och designare inte har uppträtt på nån skolavslutning förut, men jag hörde typ ingenting av framträdandet, och det var aningen flumm... men det är kul ändå! :P sen sa jag hejdå till några kompisar, och åkte hem igen. sen var det chill ett tag, låg i sängen och slappade och glodde på tv, medan jag klottrade på mig själv.... man blir typ beroende av mönstret jag håller på med, det kan liksom fortsätta i all evighet om man vill. jag gjorde en ganska snygg "tatuering" eller vad man nu ska kalla det på min hand, och jag vill inte att den ska gå bort! jag fyller i den lite då och då när jag ser att den börjar bli svagare...men det sitter kvar så länge jag inte tvättar händerna... haha... alltså får den nog inte sitta där så länge eftersom jag tvättar mina händer ganska ofta... :S men jag tycker om den iaf... tycker att den ska vara där på nåt sätt liksom... jag tycker den e najs! :D

men aja... för ungefär prick en halvtimma sen skickade jag iväg mina engelskaarbeten, 5 minuter innan deadlinen, men jag blev klar med allt i tid iaf! känner mig stolt. det känns som om det blev ganska bra också! :)

nu ska jag sitta här vid datorn ett tag... lägger kanske upp bilder på min underbara klottrade hand som jag håller så kär... :P det får vi se... :) 

puss o kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0